eftersom jag är sjuk och inte har nåt bättre för mig så blir det.. BILDER!



























här kom somsagt några bilder, med helt olika kvaliteer.
bild1. jag, jonathan (nu kallad: tomten) och lovisa, när vi hade picknick i kanten av jonathans gård. ni gillar min frilla också va, haha. bild2. idapida i harbo, väntandes på bussen, ganska nöjd med den faktiskt. bild2. jag, med lina i bakgrunden, jag och emelie visade hur man såg bra ut på kort, underifrån. bild4. jag och ida, hemma hos henne, förra vintern när vi var barnvakt åt amanda, jag minns att jag var grym på att borsta hennes tänder. bild5. jag och sara från linas kalas, jag gillar den! bild6. sista april, allmänt gullig bild på lina och pillan. bild7. jag och syster min, på troja, fotbollsavslutningen 2008. bild8. jag och min syster som små. bild9. linda och sara, en gång här hemma. bild10. världens finaste! bild11. sara jag och pillan, skolavslutningen i nian, fan vad härligt. saknar att gå i samma klass som er.. bild12. söt lillasyster.
 


Kommentarer
Postat av: Sara

saknar att gå i samma klass som dig också, vovven :(

2010-05-25 @ 17:00:35
Postat av: Sara

saknar att gå i samma klass som dig också, vovven :(

2010-05-25 @ 17:02:06
Postat av: Sara

Ooops, två lika

Pinsamt

2010-05-25 @ 17:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0