fredagen.



blev stan efter skolan igår en sväng med sara, blev en bikini, den blå jag la in här för ett tag sedan, om ni kommer ihåg? sen mötte jag upp emelie på station och vi åkte hem till mig, käka lite pixxa och åkte sedan fram igen och kollade på fotboll med sara, pillan och isak kom också. blev lite överdrivningar som vanligt med dom, och mobbing mot mig, men tomas räddade mig.

fick låna o.c säsong2 av annis också, sen åkte jag hem till jakob och myste med sweetchili chips. och nu kom jag nästan nyss hem, fick inte stanna längre eftersom jakob ska på hardcore-festivalen ikväll.
och vad ska jag göra ikväll? vi får väl se om jag och sara gör nåt kanske?!

och det ser ut att gå mot rätt håll med min förkylning, är jag tillräckligt pigg på måndag så blir det match!

Kommentarer
Postat av: Sara

örru, chill i klätters väl!? sen kan vi ju bara ta en sväng förbi vallen där utanför :)



och du ska spela på måndag, PUNKT!

2010-05-29 @ 11:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0