LÅNGT INLÄGG!!

ojoj, jag har inte uppdaterat sedan i måndagsmorgon, jag har helt enkelt inte haft tid riktigt. jag gör saker nu för tiden, bra va?

i måndags så gick jag i skolan, slutade ungefär halv fyra, då väntade jag på kvart över bussen eftersom jag hade cykel vid vägen, men vad har hänt när jag väl kommer fram där jag lämnade cykeln på morgonen, jo den är borta! någon har tagit den, någon okänslig jävel som inte bryr sig. hur pallar man? om man ska låna den får man fan ge tillbaka den sen!!
då blev det till att gå hem snabbt eftersom jag hade en timme på mig innan jag skulle fram och kolla match, damlaget spelade mot tierp och vann med 6-0! galant. åkte sedan med pappa och stannade i harbo hos min älskling.

på tisdagen slutade jag tidigt, satt kvar med elin i skolan till klockan två, då drog jag och jakob ner på stan och letade byxor, utan något resultat. men vi käkade glass ivarjefall. åkte hem till han, åt, åkte hem till mig, åt lite mer busade, åt lite kvällisfika och sedan sov.

onsdagen började på biotopia, dög väl, men inga-lill ska ju alltid ge en överflöd med uppgifter.
efter det hade vi svenska och då fick vi reda på våra nationellaprov i engelska, jag måste bara säga att jag är så jävla nöjd! jag fick vg på uppsatsen och det muntliga!! men eftersom de andra var för svagt blev det ett G i betydet, men ganska nära vg. Liksom som alla vet, så är jag inte bra på engelska, jag gick tillochmed i extraengelskan i början av gymnasiet.
aja, det var bra iaf, efter skolan mötta jag ida och sara, drog ner på stan, köpte en klänning för 29;- och sedan köpte jag två cheesburgare och en dricka och gick till cupido och åt dom med sara och ida som åt sallad, hoho, jag försöker vara lite ekonomisk.
efter det så drog vi till bälinge, dom spelade match, och jag kollade. tyvär blev det en ganska stor förlust, men vad gör det.
efter matchen åkte jag med jakobs mamma och pappa hem, drack te och kollade fotboll med dom, sedan gick jag och la mig, och väntade på jakob som kom hem tolv!

dagen har bara varit seg, jag är trött som ett as. har faktiskt sovit i några timmar tillochmed, nu blev dethär inlägget lite för långt för personer som lätt blir uttråkade.
men med det säger jag tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0