mmmmmmgaga.

Nämn något som gjorde dig glad igår: JAKOB!!
Vad gjorde du kl 08 imorse: åkte buss.
Vad gjorde du för 15 min sedan: kollade någonn blogg.
Det sista du sa högt: "det är ju bättre att man säger det."
Det senaste någon sa till dig: -
Vad har du druckit idag: juice.
Vad var det senaste du åt: macka med kaviar.
Vad var det senaste du köpte: var nog godis.
Vad är det för färg på din ytterdörr: vit
Vad är det för väder hos dig nu: soligt!
Godaste glassmaken: twister.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: hm, vet icke.
Sover du tungt: ibland.
Drömmer du mardrömmar: händer.
Trivs du med ditt jobb: har inget.
Favoritklädsel: mjukisar, eller shorts och linne/t-shirt.
Favoritlåt just nu: ingen speciell låt.
Vad ser du om du tittar till höger: elin, lisa. massa datorer.
Vad gör dig glad just nu: jakob.
Vad ska du göra härnäst: lektion om en timme typ.
Höger eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: trött, men rätt glad endå.
Favoritgodis: lakrits.
Kläder just nu: jeans och blommigt linne.
Sommarplaner: softaaaa med vännerna och jakob (:
Hur många kuddar sover du med: en typ.
Spelar du något instrument: spelade gitarr förrr, men det suger jag endå på.
Morgon eller nattmänniska: jag somnar rätt lätt men jag tycker om kvällen.
Är du kittlig: johorå.
Snarkar du: nee.
Stjärntecken: skytt.
Äckligaste insekten: orm, det är en insekt idag.
Längtar du mest efter just nu: MYCKET, sommar, sommarlov, sommarvärme, vänner, jakob. osvosv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0