snart äre dags!

det är verkligen nära nu, det är sommarlov, snart! jättesnart! jag blev helt förvånad idag när våran idrottslärare sa att vi inte har idrott nästa fredag för då är det stundenten och vi är lediga. s h i t alltså. då betyder det alltså att vi har tre veckor kvar. faktiskt mindre, eftersom nästa fredag är vi lediga, onsdag-torsdag innan sistadagen är vi lediga. sen går antagligen massa lektioner bort för att man är klar, det är ju galet! galet och skönt!

sommaren ser sååååååå nice ut! jag har inget sommarjobb, men jag tycker det inte gör någonting, för jag har sparat pengar, och jag kommer hjälpa pappa att måla lite. så det går nog ihop sig.


Kommentarer
Postat av: ida

gillagillagilla SOMMARLOV :D

2010-05-24 @ 19:47:33
URL: http://miiiiini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0