So I've found out that your sofa is way to big for both of us to fit in.

jakob åkte nyss hem, han kom igårkväll efter att jag kollat på fotboll med emelie, våla vann mot bälinge med 5-1! vi åt chips och kollade på oc. somnade inte förens efter tre. nu tänkte jag plocka upp lite på mitt rum, måla naglarna och fixa lite andra småsaker. men senare tänkte jag om någon liten vän ville leka med mig? får fråga någon snällis. nej, somsagt, plocka upp på rummet! P.S! Det är något fel på blogg.se så all text kommer i en klunga.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har samma problem med texten, däremot så säger en annan att det inte är så för den när den läser mina inlägg, så kan ju hända att det bara blir så för vissa :o

2010-05-14 @ 15:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0