tråkigt inlägg för dom som inte intresseras utav min vardag.

hej och hå, som jag skulle sagt för ett? år sedan.
Just nu sitter jag och lyssnar igenom kate nash's senaste skiva. kan inte påstå att den är lika bra som de gamla. men man brukar ju säga att det mesta var bättre förr..

eftersom de senaste dagarna vart tomma på update så kommer det lite nu till er och till mig själv:
fredags: åkte jag ju somsagt och lekte med anna sara och lina, vi hände i kätterställningen med godis, chips och en sprite, smakade även på maraboue-polka, GOD!!
senare kom jag på den ultimata iden att dra till cafe kraftverk, där satt vi resten av kvällen i ett lekrum, som jag och anna snabbt föll för, haha. förutom det blev det massa "djupa" frågor som vanligt.

lördagen: gick upp i skaplig tid, åkte med min moster, kusin och syster till loppisen en snabbis, sedan vidare och kollade lite på alexandras match, 1-1 mot harbo. lekte lite med min lilla kusin, och åkte sedan till loppisen en snabbis igen. sedan blev det hemmet. kollade på o.c, somnad, käkade grillat, mot kvällen åkte jag till joel, där jakob befann sig, elin och dansken kom, dom roade sig och jag tittade på, vi gick hem vid ett ungefär men var inte hemma förens säkert halv tre.

söndagen: upp och käka frukost och fixa sig iordning, sedan åkte vi till kyrkan och kollade hannas konfirmation, sedan blev det massor med fika och så. mot kvällen blev det en cykelfärd, kollande på fotboll och ett avsnitt av scrubs, sedan somnade jag fint i jakobs säng.

hade sovmorgon idag, sedan blev det filmvisning på ulsen, kikade på i taket lyser stjärnorna. och jag har bara en rest kvar i det ämnet, och det är lite saker jag missade på provet! yes.
sedan jag kom hem har jag suttit i solen, ätit glass, druckit te och läst nya solo!

imorn åker vi till stockholm med klassen, det blir skansen först. jag ska absolut se alla fina djur! björn-ungar är ett måste. sen blir det vasamuseet sen är det fritt ettag. låter som en bra dag, om vädret tillåter.


när det blivit varmvatten ska jag duscha och raka mina ben med den nya rakhyveln vi FICK på sista april, sen ska mina naglar få en nice färg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0