har man inte nåt bättre för sig så...

IDAG: är jag inte i skolan!
IGÅR: fikade jag med emelie på 018
IMORGON: kommer vara en tråkig dag, antar jag
IÖVERMORGON: har jag prov!
DAGENS MUSIK: försöker hitta nåt nytt fint.
DAGENS KLÄDSEL: mjukisbyxor och tjocktröja.
REKOMMENDERA EN LÅT: please don't talk to me, i fall in love so easily-my darling you! man tröttnar aldrig.
EN FILM: juno!
VAD VILL DU GÖRA JUST NU? gosa med jakob.
SENASTE LÅT DU HÖRDE? i wanna touch-hellacopters
SENASTE INKÖP: godis
HUR MÅR DU JUST NU? lagom
SENASTE PROGRAM DU SÅG PÅ? top model 7
VAD VAR DET SENASTE DU SA TILL VEM? ja, vi får baka ut den snart, till andreas
SENASTE SMS: har jakke åkt hem eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0