oooonsdag.

funderar på att köra ett litet träningspass, det vore sjukt behövligt ivarjefall, måste bara ta mig i kragen! jag blir så oerhört trött såhär några dagar innan jag får mens, knappt så jag höll mig vaken på matten idag. och ett + för mig som vart på båda mattelektionerna denhär veckan!

just nu vill jag att min finis ska höra av sig, så jag kanske kan åka dit, det vore mysigt! kolla de sista sex and the city och bara mysa, det var länge sedan man hade tid för sånt. känns som att man har fullt upp hela tiden, fast man egentligen inte har det. tror faktiskt att jag satsar på att ånga ansikte och köra en scrub istället för träning, det kan jag unna mig, jag är inte tjock, och jag kan träna senare i livet.


sen vill jag faktiskt ha ett uttryckande om mantchen igår- holland-sverige.
ärligt talat blir jag nästan arg när alla sitter och säger saker som: "fan vad dåliga sverige är", "pinsamt", "skandal" osv. för egentligen, vad ska man vänta sig när sverige möter vm-tvåan. jag tror inners inne att alla viste att holland skulle vinna. och det är ett bättre lag. sverige är inte dåliga, det är bara holland som har högre klass. hade sverige vart så himla dåliga hade dom nog förlorat alla andra matcher också. sen tycker jag faktiskt att man inte ska klaga på safari, säga att han var dålig osv., alla gör misstag, och han brukar kämpa hårt och hur mycket bra har inte han gjort i landslaget då?

jaja, det är min åsikt, håll med eller ej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0