skräckis-kväll.

det blev the signal för oss ikväll. lite halv sajko är den allt. men mysigt hade ví och morötterna tog slut på tio minuter. sen blev det massa prat och tiden rusade och nu har dem åkt hem.
imorn åker jag till stockholm på namngivningskalas, och då får jag se min kusin för första gången. kommer bli mysigt, sen får vi se om kvällen slutar med mys hos jakob med sex and the city filmen eller om de blir något annat.

Nu sitter jag och lyssnar på juno soundtracken och bygger en liten stämning, jag tänkte på att i rymden finns inga känslor är typ lite samma känsla på nåt sätt, den är fint uppbyggt och själva bakgrundsstämningen är underbar. precis som jag vill ha det! och med det säger jag godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0