det aktuella ämnet just nu.

jag har kommit på att jag måste bestämma mig om jag ska fortsätta spela fotboll eller ej?
så, hur ska jag göra då?, peppa mig gärna, men jag vill inte höra att jag är "bäst (t.ex)"för att jag ska bli mer taggad, för det vet jag att jag inte är.

ja, "vi" vann ju serien iår, så nästa år blir det trean för östervåla if. vilket betyder att jag måste köra hårt för att få speltid, och det är det jag vill om jag ska fortsätta. jag behöver bli bättre, träna mycket osv.
om jag är sugen? det kan ju bli kul, plus att jag tror att vi kommer bli ett större lag nu, så då kanske det kan bli roligare också. i keep thinking.

Kommentarer
Postat av: ida

du ska fortsätta för det är kul! Tänk dig, det gröna fina gräset när man börjar på våran, lyckan av att vinna en match, känslan av att vara ett lag, skratten som mr Tomas kan framkalla och det är SÅ JÄKLA KUL ATT SPELA FOTBOLL!

2010-09-13 @ 19:29:48
URL: http://lolida.blogg.se/
Postat av: lalalalala

tycker verkligen du ska fortsätta !

så härligt med fotboll , lyckan av att vinna och det bästa som finns är ju att laget alltid ställer upp för en , inte sant?

och jag måste endå påpeka att du är väldigt duktig på fotboll!

2010-09-14 @ 16:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0