bilder från gårdagen.




det stektes en massa plättar!




alla plättar tog slut.


såååå fina!


himla sötis!


födelsedagsbarnet själv fick endel presenter.








det var ett massa hålla på med fingrarna..

åh hallelulja!

det var mysigt igår, jag, ida, linda och anna satt och sjöng massa saker jag gjort på musiken:
"I want some piiizza"
"mmmmm Coca Cola.."
"make it tasty make it tasty"
"give it to me, right now"
 
dom andra tröttnade och började kolla på tv. och jag ida och linda gick ut i kylan en sväng. jag cyklade hem runt elva. resten får ni se genom bilderna! trevligt hade jag ivarjefall.

Kommentarer
Postat av: ida

HAHAHA! sista bilden! HAHAHA!

2010-09-05 @ 11:30:05
URL: http://lolida.blogg.se/
Postat av: anna

gillar låten!!

2010-09-05 @ 23:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0