jag är en upptagen kvinna.

har varit en usel bloggare. men har haft ganska fullt upp nu i helgen och i veckorna orkar jag inte, och det är nog inte så intressant att höra om vad jag gör då.
men i fredags var det en liten fest hos adam som jag var på, var faktiskt ganska så kul.
och igår firade jag elin, hon hade 18-års fest men blev ganska lugnt för min del eftersom jag har match idag, men jag stannade dock hemma hos lars och var där i några timmar när jag kom hem också, så det blev sent i säng. tur att matchen är sent, men jag känner mig pigg nu ivarjefall så det lär gå bra. hoppas jag får spela också, för jag är taggad. men har inte tränat på över två veckor eftersom jag vart sjuk, men får se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0