marabou.

känns som sommarlov nu ju! inte för att jag tycker det är särskiljt mycket sommar-värme ute, men för att jag åkte skateboard/kapad longboard fram till våla och mötte sara. och vi satt ute och vi spontan åkte till anna och var med henne och lina och åkte hem relativt sent för att vara måndag. (vet att man kan göra det på lov, men ni fattar grejen.)

ivarjefall tänkte jag berätta om en liten sak som hände på konsum. sara och jag ägde ut dom så jävla hårt. he he.



vi stod och kollade på godsaker och såg att man fick köpa två chokladkakor mellan 133g och 200g för 30;-. och på "reklambilden" var chokladkakan till vänster med. så vi gick till kassan och skulle betala. men 47;- skulle dom ha. och vi sa att det ju "var väl två för 30?" nej sa dom, det var på marabou, (hahaha) så vi gick tillbaka in i affären eftersom kön var så lång. men sen ställde vi oss sist och tog med reklam-lappen och visade. "det där är en gammal lapp". "men nu får vi väl ge dem för 30kr då..." så himla otrevliga. och skyll er själva om ni slarvar.


okej, det var den historian det. kanske inte så intressant men man kände sig ganska mäktig efteråt. hahah.

Kommentarer
Postat av: Mia Olsen - ätstörd {anorexia nervosa}

Man brukar ju göra det när man "satt någon på plats". Speciellt när de är otrevliga av bara den så får man en liten extra push på självförtroendet typ ;)

haha

2011-04-19 @ 03:19:29
URL: http://byolsen.spotlife.se
Postat av: anna

fin historia! :)

2011-04-19 @ 10:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0