vem e du?

hade en galet mysig dag igår.

jag gjorde ordning två asgoda sallader och lite kaffe och traskade ner till vägen där lina hämtade upp mig. vi hämtade upp sara och anna på vägen och körde mot stan! gick in på nelins och handlade lite mera till våra matsäckar. sedan åkte vi till Löten och kollade på Danmark-Våla.
fick i mig salladen, vitlöksbaugette, kaffe, munk, loka, några godisar. sen träffade jag elin en liten sväng innan jag och sara promenerade till gränby. köpte en bh, trosor, nagellack och ett läppglans för cirka 90;- grym jag är. sen tog vi bussen hem, jag stannade hos jakob och pratade och mös lite.

lånade med mig en bräda hem, så idag kanske jag ska åka lite. pussilipuss.
kanske ska träffa sara sen också. påsklov är såååå bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0