hej pej makkarakka lej.

sen när var det bestämmt att vi har träningar på tisdagar liksom? jag hänger inte riktigt med känner jag. men nu vet jag det. kommer jag orka träning tre gånger i veckan? Ja förfan, det måste jag. dock pratar jag och jakob om att jobba snart. vi får allt se!
föresten, i söndags struntade jag i träningen, kanske var dumt av mig, men jag var med min familj istället och åkte till stan, hann köpa en tröja och äte ceasarsallad på ikea och busa runt på coop. sen åkte jag hem till jakobs mormor och fikade med dem. drog hem till jakob och kollade på robyn på tv och vid nio drog vi till gymmet! Fan så sega vi var i morse, men scones bakade vi ivarjefall, gött om man orkade göra det varje dag. sen blev det slött hela dagen, men en promenad hann vi med, och nu sitter jag här och bara väntar på att klockan ska stanna.
men ska försöka köra ett träningspass om jag orkar.

varför skriver jag allt dethär? ointressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0