kanske inte de intressantaste...




Dag 1 - 15 intressanta saker om dig själv

- jag har utåtnavel.
- jag är ganska dålig på att prata med folk om mina problem.
- jag pratade inte på sex månader när jag började dagis.
- jag kom på på nyårsafton att jag har fobi för raketer.
- ormar och mördarsniglar är också en stor fobi.
- jag har jättedålig fantasi. (därför går detta väldigt trögt att komma på)
- jag älskar sex and the city!!
- jag har släkt i egypten. (min moster, hennes man och mina två kusiner)
- jag får ofta för mig att jag är sjuk på något sätt, eller är med barn.
- jag har blåsljud på mitt hjärta. (inget farligt)
- tycker om att kolla tumblr's, det är mitt nya intresse.
- jag vet inte om jag har bra eller dåligt självförtroende, jag tror det varierar varje dag faktiskt.
- jag blir irriterad på folk som inte kan göra saker som dom vill och inte kan stå för dem de faktiskt är för att de tror att någon annan ska tycka nåt dåligt om det.
- jag vet inte vad jag tycker om fotboll, är det kul eller inte?
- jag vill lära mig åka bräda! (jakob ska lära mig i sommar!)

fick någon veta nåt intressant/nytt?


Dag 2 - Meningen bakom mitt bloggnamn
Dag 3 - Ett foto på dig och dina vänner
Dag 4 - Det här åt jag idag
Dag 5 - Det här skrämmer mig
Dag 6 - Min dag
Dag 7 - Mina syskon
Dag 8 - En nytagen bild
Dag 9 - Något jag är stolt över
Dag 10 - Det här hade jag på mig idag
Dag 11 - Mina planer inför helgen
Dag 12 - Varför du började blogga
Dag 13 - Fyra bilder som gör mig glad
Dag 14 - Ett minne
Dag 15 - Min favoritblogg
Dag 16 - Vad tycker du själv om dina första blogg inlägg, nu när du läser de i efterhand?
Dag 17 - Killen i dina drömmar
Dag 18 - Vad är kärlek
Dag 19 - En sak jag gör varje dag
Dag 20 - Två saker jag längtar efter
Dag 21 - En sak jag ska göra innan jag fyller 30
Dag 22 - En bild som är från när jag är liten
Dag 23 - Det här får mig att må bättre
Dag 24 - Den här månaden
Dag 25 - Något jag vill ha
Dag 26 - Tio saker jag gillar att göra
Dag 27 - Din första kärlek
Dag 28 - Två saker jag inte skulle klara mig utan.
Dag 29 - Det här saknar jag
Dag 30 - Min favorittid på året


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0