missat några dagar så här kommer det.



Dag 7 - Mina syskon

det är en himla lång historia med mina syskon. men börjar väl från början...
när mamma och pappa träffades hade dem ett varsitt barn, båda hade en varsin pojke som var födda 88, med fyra månaders mellanrum. pappas barn är sebastian och han är idag 22 och fyller 23 om några dagar. han bor i uppsala, jobbar som anläggare men är just nu sjukskriven pga sitt knä, han spelar också fotboll, men inte det heller just nu pga knät.
mammas barn är peter, som också då är 22 och fyller 23. han jobbar på stadium och bor också i uppsala. han är en av sveriges trevligaste männsika.  sen föddes jag. och ungefär 16 månader efter min lillasyster lovisa som är 15 och fyller 16 i april. hon hänger oftast i tärnsjö med sina vänner och sin pojkvän. fyra år efter henne föddes min andra lillasyster alexandra som fyllde 12 här om dagen. hon har en talang i fotboll och enligt dem flesta är hon väldigt lika mig. min tredje lillasyster föddes 05 och fyller 6 år i mars. hon tycker om tjejsaker, prinsessor och sånt och spela data och kolla tv. då vare nog med småsystrar och min lillebror föddes 06 och fyller 5 i sommar. hans stora intresse är traktorer och att jobba hemma i logen.

Dag 8 - En nytagen bild




Dag 9 - Något jag är stolt över

sånt här är så svårt. hade det vart nåt år sen kanske jag skulle skrivit fotboll? jag var faktiskt ganska bra förr. men idag vet jag inte. jag kan vara stolt för att jag är den jag är och att jag faktiskt står för det. och att jag har en fin pojkvän och bra vänner.  det får duga så!



Dag 10 - Det här hade jag på mig idag
Dag 11 - Mina planer inför helgen
Dag 12 - Varför du började blogga
Dag 13 - Fyra bilder som gör mig glad
Dag 14 - Ett minne
Dag 15 - Min favoritblogg
Dag 16 - Vad tycker du själv om dina första blogg inlägg, nu när du läser de i efterhand?
Dag 17 - Killen i dina drömmar
Dag 18 - Vad är kärlek
Dag 19 - En sak jag gör varje dag
Dag 20 - Två saker jag längtar efter
Dag 21 - En sak jag ska göra innan jag fyller 30
Dag 22 - En bild som är från när jag är liten
Dag 23 - Det här får mig att må bättre
Dag 24 - Den här månaden
Dag 25 - Något jag vill ha
Dag 26 - Tio saker jag gillar att göra
Dag 27 - Din första kärlek
Dag 28 - Två saker jag inte skulle klara mig utan.
Dag 29 - Det här saknar jag
Dag 30 - Min favorittid på året

Kommentarer
Postat av: anna

men linnea!!!!! du är fortfarande grym på fotboll! du borde vara stolt över det idag med! och förresten har jag dina ringar, ska du träna imorgon 17.30 - 19? isf tar jag med dom då :)

2011-01-10 @ 18:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0