pplup.

är hemma från skolan idag, var det igår också föresten, men igår var vi så gott som lediga. men idag är jag sjuk, visserligen har jag vart det hela veckan men det känns nästan värre idag, dock har jag inte ont i halsen men det känns som att jag har slem i hela huvudet. så jag missar utveckligs-samtalet idag.

föresten, nu hag jag jobbat färdigt för denhär veckan och det gick väl sisådär, sålde väl inte så himla bra, kan vara för att jag har vart trött och sjuk, får ta nya tag till nästa vecka så jag inte blir sparkad! hehe, skulle nog inte bli ledsen om jag blev det heller, har ju ändå tjänat in lite pengar.

lånade fyra böcker på biblioteket igår, hoppas dom är bra, det verkade bibliotekarien tycka ivarjefall. Och jag måste bara tipsa om att ni borde läsa allt för min syster. jag läste ut den iförrgår, fybubblis vad sorgligt!

nu ska jag gå på toa, sen ska jag lägga mig i jakobs lilla säng och läsa lite och kolla scrubs tills jakob kommer hem. sen får vi se om jag kikar förbi på träningen ikväll också, var typ tusen år sedan jag tränade nu känns det som, eller ja. förra veckan, hehe. nu börjar det bli lite långt och nu måste jag snyta mig. pus

Kommentarer
Postat av: ida

men hellu, huuuuur sjuk är du? kan vi leka ändå?

2011-01-20 @ 17:14:48
URL: http://lolida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0