tar igen min dåliga update.

mycket som händer, livet rullar på snabbare än aldrig förr.

tisdags- efter skolan ringde jag din-k och fick en intervju på torsdagen. åkte till träningen direkt och tränade, det var tråkigt och segt. kollade sex and the city på kvällen.

onsdags- skolan, slutade ett, då drog jag och jakob förbi stan, köpte en foundation och sedan skulle han på intervju. sen åkte vi direkt till gymmet och jag körde gärnet! rodde 1750 meter så körde jag lite armar och bröst och avslutade med massa situps. slöade oss igenom kvällen.

torsdags- skolan, och efter så hade jag min intervju på din-k, det gick bra så jag fick gå utbildningen bara tjugo minuter efter och på måndag börjar jag min provanställning. efter den så käkade jag och jakob på cupido sen åkte vi hem och kollade scrubs. + att jag köpte en skjorta på jc för 75 korvören.

fredags- somnade på sista lektionen i skolan, var sååå trött. sen köpte jag chips och godis på luthagen och gick till station, men han in på gina och köpte en tröja först (ni får se bilder när brorsan kommit hem från egypten för han har kameran). sen åkte jag hem till jakob och han höll på att göra trerätters, blev toast-skagen till förrätt, potatisgratäng, kött och rödvinssås till huvudrätt och daim-grädd-glass till efterrätt. asgott, men blev lite tungt att äta chips och godis efter det, men nu har jag kvar idag iaf.

och idag åker jag till sara och har sex ant the city kväll! hur grymt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0