lite bilder från 2010

januari- lina hade kalas! tänk att det är ett år sedan..


februari-jag klippte av mitt hår.

februari- sara hade kalas.

mars- hippiefest i folkan. (visst var det i mars?)

april- var i finland.

april- firade sista april med fina vänner.

hade chilldag på stan med favoriter.

juni- det var lov och livet lekte.

juni- anna hade kalas och vi åt aaasgod mat.

juli- cyklade till toften med ida, lina och sara och badade.

augusti- pillan hade plättkalas.

hade inte så mycket bilder från september, men denhär bilden är innan jag och sara jobbade på vallen.

oktober- fotbollsavslutning.

halloween-kalas med nära och kära.

december- min födelsedag, julafton och nyår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0