första dagen på praktiken.

första dagen på praktiken avklarad, och vad ska man säga om det?
det var okej, men skulle hellre vara i skolan, känns dumt att säga det, men jag orkar inte. men barnen är såklart jättefina, men väldigt små, man förstår inte riktigt alla vad de säger.
jag är hur trött som helst nu och skulle helst bara ligga under täcket och kolla på scrubs med jakob, men får vänta några timmar på det, för just nu sitter jag hemma hos min bror peter.

dag 23- en låt som får mig att gråta:
ingen aning, gråter inte till musik om jag inte är ledsen.
men när jag var liten brukade jag tänka på dåliga saker när jag lyssnade på viss musik så då grinade jag till de. men så är det inte längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0