I am, I am, I am, I am, I'm your destiny calling.




så jävla skönt att umgås med emelie igår, att prata med någon som förstår, som pratar tillbaka om samma saker och som är med om samma saker och bara är en bra människa att prata med.
men vi var aldrig på spelningen, agent attitude spelade runt tolv och jag var tvungen att ha kvart över tolv bussen. men det finns fler gånger, och jag hade det bra endå.

jag tänker inte träna idag, är inte sugen alls, dessutom är jag så jävla trött i kroppen och skulle jag träna skulle det inte ge något idag, känns bättre att gå ut och ta en promenad.
senare ska jag ivarjefall till jakob, hoppas på en bra kväll. puss

Kommentarer
Postat av: Emelie Lindbom

du är bra du, tack för igår

2011-03-20 @ 23:28:07
URL: http://emelielindboms.blogg.se/
Postat av: hannah

svar: ska kolla upp vad de kan va, får ont när jag böjer de och svänger fort :(

2011-03-21 @ 18:57:52
URL: http://hannamedhislutet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0