sket i dag nitton. kan inte ta kort på vad jag har på mig, på mig själv.




Dag 20 – Min favorit film.
svårt där. jag gillar så många filmer. så jag gör en lista, utan ordning.

- juno
-i rymden finns inga känslor
-titanic
-sunes jul/sommar
-a beautiful mind

kommer inte på någon mer, men det finns fler.

Dag 21 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.

himla snygg bild alltså! tagen av jakob i helsingfors.

Dag 22 – Mina rädslor.
jag tycker denhär punkten påminner lite om "saker jag oroar mig för".
men... mina rädslor är bland annat:

-att tappa bort saker.
-ormar och sniglar
-att tänka på framtiden. (tänk om det inte blir som man tänkt. det blir ju antagligen inte så. men tänk tillexemel, att jag och jakob inte kommer vara tillsammans?!, om någon nära dör ung. osvosv.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0