tio till ett.

10 FAVORITER
Färg: gul
Mat: grillat/cupidosallad
Band: shit, jag vet inte typ tusen
Film: titanic är fan grym!
Bok: innan jag dör & allt för min syster
Sport: handboll, haha jag vet att det är konstigt.
Årstid: utan tvekan sommar
Veckodag: gillar på sommarloven när man inte vet vilken dag det är. annars fredag
Glassmak: twister
Tid på dygnet: beror på vad man gör, men kvällen är mysig ofta vare sig man gör. på sommarn: sitter ute och pratar, vinter:inne och myser, eller fest osv.
9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: dugligt ivarjefall.
Smak: tandkräm
Kläder: högbo-cupen tshirt och trosor
Bakgrund: på mobilen: jakob
Nagellack: ingen
Tid: 11:01
Omgivning: datarum
Irritationsobjekt: snor i hela näsan och halsen.

6 HAR DU NÅGONSIN

Dejtat någon av dina nära vänner: ne.
Brutit mot lagen: svårt att inte göra
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: har nog alla.
Varit med på TV: tror jag inte
Kysst någon du inte känner: ja?!

2 VAL
Kaffe eller te: beror på
Vår eller höst: gillar hösten eftersom att då syns alla mina favoritfärger men man mår bättre på våren och våren ger någonting bra.

1 ÖNSKAN:

att jag ska trivas med mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0