123.

fryser gör jag, och har inte mycket att göra. hade två prov idag somsagt, svenskan gick rätt okej tror jag, men musiken gick väl sisådär. men får hoppas att det räcker till ett G ivarjefall. denhär dagen känns inte så värd precis, men imorn så ska jag åka med pappa och kolla efter en mobil till mig. sen följer jakob med hem och sover här, och så fyller ju jag år på onsdag! och på fredag väntar ett kalas, kommer bli såååå mysigt ju.

och det är är ju sista veckan innan lovet. eller ja, det är ju skola på måndag, men det är säkert nåt ovärt så man kanske kan stanna hemma då också, vi får allt se.

















Kommentarer
Postat av: ida

vilken tid ska man komma på fredag? :)

2010-12-13 @ 20:43:01
URL: http://lolida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0