första dagen som 17-åring.







ännu en födelsedag är förbi, och jag är jättenöjd, de var nog den bästa hit-tills, fick jättemycket fina saker, och imorn ska jag ju fira med mina vänner också, så än är det inte över. hihi.
började med att vakna bredvid min finaste, gick upp i tid och tog det lugnt hela morgonen och drog till skolan, klassen sjöng väldigt fint för mig, hehe, slutade tidigt och drog en snabbis på stan med jakob och köpte en julklapp till hans moder. sen åkte jag hem och morfar kom och fikade, på kvällen kom farmor, eva och jakobs mamma och pappa också, det blev smörgåstårta och massa fika. sen kom mormor också en stund, sen åkte vi hem till jakob och la in musik på min mobil, (eftersom att jag köpte den sista mobilen som fanns kvar som då var visningsexemplaret fick jag ett 8gigs minneskort, så det får plats endel på det) och sen sov vi.

fick ju massa fina saker som sagt, kan ju skriva upp för de som vill veta.

av familjen fick jag
-en ny mobil, en lila och fin liten lg. ingen värsting, för det vill jag inte ha.
-lite sminkgrejer + två nagellack
av lovisa
-6 stycken nagellack + en jättesmart borttagningsmedelsgrej.
av min gudmor+familj
-en deoderant, strumpor & en liten neccesär med mörk choklad i.
av jakob fick jag
-en jättefin klocka och en ring.
av elin 
- en ring (dödskallen)
av felicia
-örhängen
av farmor
-samlingsbestick
av morfar
-pengar
av jakob familj
-hudvårds-grejs från victoria secret
av min faster
-en scarf och två hemmagjorda ringar

och av mormor får jag alltid premunation på vilken tidning jag vill.
så fick jag halsband av karolina och andreas som dom gjort själva.
jag är jättenöjd verkligen.
 

Kommentarer
Postat av: ida

ååh, jag vill också fylla år igen! haha

2010-12-16 @ 19:59:36
URL: http://lolida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0