home.

är hemma från skolan idag, jakob råkade stänga av klockan imorse och jag vaknade åtta och for upp ur sängen och klädde på mig, men när jag var påklädd märkte jag att jag hade ont i halsen också, så jag la mig i sängen igen, skönt! känner mig lite yr i huvudet också, så det blir ingen träning för mig ikväll.

men måste må bra på lördag, då äre cup! men det skulle ju vara min tur om jag fick feber eller att det blev värre tills dess. men nu får jag vara positiv, ska nog ut och fota lite eftersom det är så fint i dag och jag är hemma medans det är ljust, det var ju ganska längesedan man var det.

Kommentarer
Postat av: ida

sykling :(

2010-12-08 @ 16:34:22
URL: http://lolida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0