inget bättre för mig...


Har du ett par blåa string ? Jag tror faktiskt det.
Vem var den senaste du pussade? Jakob.
Trivs du med det ? ohja!
Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil ? typ en för tillfället, haha
Gillar du nån nu ? gudja!
Vad gjorde du inatt ? Sov
Och i förrgår natt ? sov
Vad gör du innan du ska sova ? borstar gadden, läser och säger godnatt till jakob.
Kan du prata med din mamma om allt ? ne
Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid ? om jag skulle behålla barnet ivarjefall, annars osäkert.
Har du varit gravid ? nej
Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig ? vill nog helst att han väntar med det.
Choklad eller glass ? beror på.
Push-up eller T-shirtbh ? push up
Stövlar eller gymnastikskor ? beror på vad för sort.
Kjol/klänning eller jeans ? beror på vart man är, men gillar att klä mig i klänning, dock gör jag inte det så ofta.
Hemstad/ort ? östervåla
Hårfärg ? blondt

Tio saker om ditt liv
1. Har du nånsin varit kär? ja
2. Tror du på kärlek? gudja!
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? alltså, blivit sårad har man väl, men krossat vet jag inte.
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta ? förhoppningsvis inte.
6. Har du
 nånsin blivit kär i din bästa vän ? ne
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom/henne ? inte älskat.
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon ? tydligen inte.
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare ? inte som jag märkt.
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? tror man ska lära känna personen först, men man faller väl kanske först för utseende, så kanske?!

Tio saker: This or That
1. Kärlek eller pengar? kärlek!
2. Vin eller öl ? vin
3. Dag eller natt ? kväll? men jag gillar båda, speciellt på sommarn, på vintern gillar jag nog varken dag eller natt.
4. One night stand eller förhållande ? förhållande
5. Tv eller internet ? internet
6. Pepsi eller cola ? båda
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll ? romantisk hemmakväll oftast, men ibland vild fest?!
8. Färgfoto eller svartvita ? beror på motivet.
9. Telefonkontakt eller face to face ? face to face, haha! vilken fråga
10. Bilddagboken eller myspace ? bilddagboken

 "Har du nånsin"
1. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut ? nja, har nog aldrig smítit
2. Har du nånsin viljat ta livet av någon? nej
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? ja
4. Har du hoppat bungy jump ? nej
5. Har du nånsin gjort slut ? inte i ett seriöst förhållande
6. Har du nånsin ätit en hel tårta ? haha nej
7. Har du nånsin önskat någon att göra sig riktigt illa ? alltså, det har man väl, men inte dödligt illa. huhu
8. Har du nånsin gått på bio ensam? nej
9. Har du nånsin tyckt att världen suger ? åhjo!

10 snabba
1. Saknar du någon just nu ? ja!
2. Är du glad ? jodå
3. Är du fundersam ? gudja
4. Är du uttråkad ? nu? ja
5. Är du tysk ? nej
7. Är du italienare ? nej
8. Är du fransk ? nej
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta ? ja
10. Gillar du någon just nu ? den frågan har vart, och ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0