inne på dag fyra.

dagarna jag missat kommer i samma inlägg nu.


Dag 01- Presentation av mig själv
okej, jag heter linnea, är 17 år om en och en halv vecka. går barn och fritids programmet på katedral skolan i uppsala. har en pojkvän som heter jakob, och en massa fina vänner. jag har en stor familj, mamma, pappa, två store-halvbröder på 22 år, tre småsystrar, 15,11 och 5 år. och en lillebror på 4 år. jag tycker om att spela fotboll och spelar med östervåla if. vill man veta mer får man fråga.


Dag 02- Tre favoritprogram på tv
top model
dokumentärer av alla slag
sjukhusprogram (räknas det på dokumentär? dokumentär-serie kanske, så jag skriver en till)
andra avenyn, vore kul om det kom en till sesong.

Dag 03- Min favoritfödelsedag
det var nog förra året, om det inte var nån när jag var liten, men de minns jag inget.
men förra året var jag ledig på min födelsedag och jakob sov här och jag fick fina presenter och dagen var jättemysig bara.

Dag 04- En nytagen bild
på mig själv eller vad som helst?
jag ska ut och fota nu så lägger in de senare idag.

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Hej! Nu har jag kört igång en ny blogg som kommer att innehålla massor av fotografier, shopping och vardag. Kika gärna in och lämna en kommentar innan du rullar vidare till nästa blogg.



Pssst! Glöm nu inte att lägga till mig på bloglovin om du gillar bloggen!

2010-12-05 @ 15:05:04
URL: http://beatricemakynen.blogg.se/
Postat av: ida

dåligt med uppdatering nu :(

2010-12-07 @ 19:25:13
URL: http://lolida.blogg.se/
Postat av: worjbqhkd

Oxudey ehuwuq coreqetoyi ayex akijo enu, ahufi bowejizu pam ituqoxal, u ovovuzihi.

2012-10-16 @ 05:06:33
URL: http://www.boketiyiz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0