julafton.

julen i bilder, dock togs inte så många bilder...



det var en himla massa paket och lika mycket mat ivarjefall, och vi var nog rekordmånga den här julen. hela släkten var samlad, dock var inte min moster med familj med då de bor i egypten. men vi var runt 23 stycken.
på kvällen efter allt började ta slut åkte jag till jakobs mormor en stund. sov hos jakob sen och idag firade vi lite jul hemma hos farmor med lite mera mat och klappar. och jag fick vara tomte!!
mamma skrattade så hon grät ivarjefall, så jag måste vart ganska så bra, fast karolina tyckte synd om tomten för alla sa åt den att den var så tjock. haha!

Kommentarer
Postat av: jag -.-

vad heter hon du står med på första bilden jag tycker jag änner igen henne..

2010-12-26 @ 10:03:55
Postat av: jag -.-

vad heter hon som du står med på första bilden?



jag känner igen henne..

heter hon filippa?

2010-12-26 @ 10:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0