kan du fixa så jag kan fixa tänderna imorn?





gick och la mig vid halv nio igår efter en sväng på stan med sara, inhandlade en julklapp till min mami och "herr-rakhyvlar" till mig själv. ivarjefall så somnade jag till, och jakob kommer och lägger sig lite senare, tror jag vaknar lite grand eller så mumlar jag i sömnen-
-kan du fixa så jag kan fixa tänderna imorn?
jakob säger va, och skrattar lite grand.
-kan du fixa så jag kan gå till tandläkaren imorn?
jakob skrattar lite mera och säger va igen.
då förstår jag att jag mumlar i nattmösan och så börjar jag skratta också och säger: kan du ställa alarmet så jag kan komma till skolan imorn.

så jävla dumt, och kul. undrar vad jag tänkte på egentligen. hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0