o-salt gröt.

glömde salta gröten, så nu sitter jag här med gröt som inte smakar någonting, men jag blir mätt ändå och det är huvudsaken. Och varför ät jag uppe så tidigt? antingen så är det för att jag gick och la mig ganska tidigt igår, eller för att jag är van att gå upp tidigt, eller för att jag är nervös inför cupen!

men jag är satans taggad, och jag hoppas jag får spela, annars blir jag nästan lite besviken, har kämpa som attans för att få vara med, dock missade jag ju onsdagens träning. men vi får allt sen.

var en skön fredag igår ivarjefall, och vill ni veta? jag fick MVG i medicinsk grundkurs, jag blev så jävla glad, det var mitt första riktiga MVG på ett prov, och att det var på just det provet också, det var inte det lättaste provet, men jag var jävligt förberedd så, fan så skönt!
efter skolan gick jag och käkade med jakob på cupido, sen sa vi farväl för han skulle åka till sin syster i arboga. jag tog bussen hem till sara och chillade där hela kvällen, eller hela?! ,jag blev astrött vid tio så ringde efter skjuts då så att jag inte skulle somna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0