ska kika lucia med sara.

cupen gick sådär, sista matchen var kul och det var den som gick bäst, dom första två matcherna var inte riktigt på min sida, fast vi vann en iaf, sen en oavgjord och en förlust.
idag kanske jag ska till missionskyrkan med sara, det är lite tradition skulle man kunna säga, kolla på lucia och köpa hemmagjort godis. det är mysigt.
sen åker jag hem till min man och myser hela kvällen lång, skön söndag! imorn har jag två prov, musik och slutprov i svenska. men känns inte som att det är något att oroa sig över. på svenskan kan man inte ens plugga så, får kolla lite på musiken sen.



hihi, liten bilden blev. ska klä på mig nu tror jag. puss va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0