suprise.

hallå i stugan, sara här.
tänkte bryta mig in på linneas blogg och skriva lite, för ovanlighetens skull. hoho.
eftersom jag egentligen inte har något att skriva om får jag skriva om hur min sista vecka för 2010 ser ut, kul va!?
iallafall, gårdagen spenderades tillsammans med emelie lindbom i vår huvudstad, vilket var väldigt trevligt. ställde larmet på 06.45 och strax innan tio stod vi utanför h&m och hängde på låset, typ.
vi bestämde oss tidigt för att äta något riktigt gott för att fylla på med energi i halvtid och vi skulle absolut inte äta på pizza hut (efter stor besvikelse senaste gången). trodde vi ja, halv två satt vi mitt emot varandra vid ett bord dukat för två, och åt av pizzabuffén på pizza hut.
efter en hel dag av shopping fick jag med mig en kavaj, två ringar, en kjol, en tunika, en mascara och ett par lovely shoes. kom på mig själv att detta var det tredje införskaffade skoparet på en vecka. ops.
nej nu blev det för mycket skitsnack för er, tisdag, onsdag, torsdag gör jag ingenting tralalala.
men på fredag är det nyårsafton och som linnea kanske nämnt tidigare blir det sång och dans, skratt och lek med dom bästa! kommer bli känon.
skrattfest förra nyår.
yes, det var allt för mig. se er för och ta det lungt! Sara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0