2010-12-29

Jag har insett att livet är vad man gör det till.
Jag lyssnar på Can’t Do It Anymore <- den spellistan för det mesta, men just nu robyn.
Jag pratar när jag har något att säga.
Jag tycker vintern är värdelös.
Jag avskyr när folk tror så mycket och tar saker för givet, och inte visar att dem bryr sig. (kanske inte är så grym jag heller men...)
Mina bästa vänner är guld världa.
Min första vän hette tror det var miranda eller jonathan.
Kärlek är nödvändigt och underbart i de flesta stunder. 
När jag borstar tänderna tänker jag: jag mår illa av denhär mintsmaken, eller: denhär smaken var grym.
När jag lagar mat så gör jag det med glädje! (haha, kul det lät, men jag gillar att göra mat.)
Jag tänder på hm..
Det sexigaste yrket jag tänker inte säga brandman som typ alla verkar tycka, faktiskt har jag ingen aning, men tycker om killar som åker bräda, haha, vissa har nog det som heltidsyrke, hihi. 
Jag är rädd för ormar!
Den värsta känslan är när nåt går i krash, eller när man oroar sig över nånting.
Den bästa känslan är att vara med folk man tycker om och tänka; det här är bäst. hihi
Jag kommer alltid  vara den jag är och tycka som jag vill.
Det finaste som finns är minnen + nära och kära.
I sommar har jag njutit! vart med grymma människor.
Sist jag grät var igår faktiskt.
Jag kan slicka mig på näsan.
Jag kan inte titta i kors, inte bra iaf, det gör satans ont. 
När jag vill tänka så tänker jag.
När jag bakar så bakar jag bullar eller kladdcake.
Min mobiltelefon är liten och lila.
När jag vaknar på morgonen undrar jag alltid vad klockan är och vill gosa med jakob eller sova lite till.
Innan jag går och lägger mig säger jag godnatt till jakob, läser eller kollar på tv.
Just nu tänker jag på vad svaret på den här frågan ska bli.
Bebisar är sööööööööööööta!
Ikväll ska jag träna, sen duscha och raka benen.
Jag vill verkligen att vintern försvinner nu, tänk er ett mysigt sommarlov med sol varje dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0