2010 lista.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
oj, det gjorde jag väl. synd bara att man inte kommer ihåg allt just nu, men jag var i finland med jakobs familj/släkt, klippte håret kort. (kanske gjort det förr, men inte som jag minns) 
2. Höll du några av dina nyårslöften?
hade inga.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nope.
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej.
5. Vilka länder besökte du?
finland, som vanligt, huhu
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
umgås mer med vänner, dock har jag vart ganska bra på det dehär året, men mera skadar inte.
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
det är väl inget speciellt sådär, men hela sommaren kommer jag absolut minnas.
8. Vad var din största framgång 2010?
ja, jag "vågar" mera, är mig själv och säger vad jag tycker mera.
9. Största misstaget?
finns väl några små, dock så behövs ju misstag, annars lär man sig inte.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
faktiskt inte så mycket sjuk vad jag minns, kanske lite i våras men inget allvarligt.
11. Bästa köpet
skorna från h&m kanske? eller min jul/nyårs-klänning.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
kläder antar jag.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
jakob och vänner.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2010?
we r who we r.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
gladare.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
ställt upp mer för nära och kära kanske?
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
tjurat.
18. Hur tillbringade du julen?
hemma med hela släkten och åt mat, kollade kalleanka, julklappsöppning, sen åkter jag till jakobs mormor och var där med hans släkt en stund.
19. Blev du kär i år?
blev..? är.
20. Favoritprogram på TV?
dokumentärer, leila bakar, sjukhusdokumentärer.
21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
hatar väl ingen alls direkt.
22. Bästa boken du läste i år?
innan jag dör! fast i år läste jag den för andra gången men, hihi
23. Största musikaliska upptäckten?
oj då, det är en stor del. kan inte räkna upp här.
24. Något du önskade dig och fick?
mobil.
25. Något du önskade dig men inte fick?
svarta jeans.
26. Årets bästa film?
juno eller i rymden finns inga känslor kanske.
27. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
öppnade presenter, var i skolan, slutade tidigt, gick på stan med jakob, åkte hem, fick främmande och mer presenter, åkte hem till jakob och sov.
28. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
det finns det väl alltid, lite längre sommar tycker jag inte skulle skada. men jag är nöjd!29. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
vanlig?
30. Vad fick dig att må bra?
nära och kära, ofc!
31. Vilken kändis var du mest sugen på?
hm, vet inte. ryan scheckler är snygg. hihi
32. Vem saknade du?
farfar kanske..
33. De bästa nya människorna du träffade?
vet inte om jag träffat några nya :o måste tänka på den saken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0