24timmars.

trevliga dagar glider förbi...
i tisdags åkte jag till stan med min familj men det var endast jag och karolina som stannade på själva stan, det var väldigt mysigt, vi handlade present till jakob, åt glass, satt vid ån, och kollade i affärerna, var en underbar dag, och jag tycker så mycket om min lillasyster. när jag kom hem var det träning, och efter det kom jakob, och vi firade hans födelsedag eftersom han inte är hemma på sin dag.

onsdagen var en dålig dag, jag orsakade punka på två cyklar, både mammas och farmors, bajskorv på mig.. men umgicks med sara och lina gjorde jag ivarjefall, och åt hallon tills jag mådde illa. gick gjorde jag en heldel den dagen också, på kvällen kom jakob igen. och igår var vi till stan, där träffade jag sara, jag köpte en tröja och ringar, sen mötte jag upp jakob igen och gick och åt med hans familj på tavernan.

idag äre dags för 24timmars, blir en hel del packning med tält, sovsäckar och massa grejer! vi hörs imorn gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0