bondespelet, wehooooow!!

herregud, jag kom på att jag tillbringat tre dagar med lina, ida och sara nu. först toften i torsdags, sedan östa och övernattning hemma hos mig igår, sedan har dom var här hela dagen idag också, eller sara åkte hem en stund idag också.

men mycket har vi hunnit med, spelat bondespelet x2, (det är inte ofta man gör det liksom eftersom det tar några timmar, men ida var tvungen att ta sin revanch på mig.) fast blev lite jobbigt med skörden ibland, haha. vi har badat en massa, ätit matsäck, suttit uppe och pratat, grillat, bakat, hoppat studsmatta, kolla tyskland-uruguay, skrattat, sovit, ätit god frukost, tagit in hästar, tagit ut hästar, sagt wehooow, städat mitt rum (tack för hjälpen), gömt oss och busat. ja det blir en lååång lista om man ska fortsätta, men måste säga att det varit grymt!

ja, och imorn kommer jakob hem, så det är med han min morgondag kommer spenderas, ska väl kolla dendär jävla finalen också, och jag hejar på holland... alltså, tyskland är såååå värda att vinna hela vm iår. men icke, brons är det dom får.

slapp sova själv inatt gjorde jag också, sebastian och angelica kom hit och ska sova här inatt, så då behöver jag inte vara rädd, hihi. men nu ska jag nog läsa min solotidning och sedan sova lite. puss.


Kommentarer
Postat av: Sara

du, jag & lina va i onsdags också jueeee ;)

2010-07-11 @ 11:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0