I don't see what anyone can see, in anyone else but you.

nu var det ettag sedan igen, det blev en liten tripp upp till dalarna i tisdags med jakob, hans mamma och systrar. till stugan i gopshus där hans mormor och morfar var, det var mysigt, jag och jakob har sovit i tält i tre nätter. och vad har vi gjort mer? vart i mora, fiskat, ätit massa, tagit det lugnt, vart till blyberg och gott linnéstigen, och underbar utsikt har vi haft också.

ikväll ska jag träffa sara och ida, kolla på fotboll och sen bara umgås.
på måndag åker jag bort igen, till åland, med familjen och jakob.

känns bra att göra saker under lovet! och nu sitter jag och lyssnar på soundtracket till juno, underbart! Various Artists – Juno - Music From The Motion Picture [Deluxe]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0