like a rolling stone.

dagarna bara slöas igenom, har badat i laksjön, mycket varmt i vattnet, jag och jakob var till joel en kväll och hade trevligt, vi har ätit chips och godis, och jag har vart i skogen med mina syskon och plockat blåbär och hjortron, och nu har vi bakat paj av blåbären och kokat hjortronen och ska äta det med glass och vaniljvisp snart med farmor, mysigt tycker jag.

onsdagen planeras med sara, det blir antingen toften, om vädret är bra, annars blir det kanske stan, jag skulle behöva åka in och köpa en present till jakob och min lillebror som fyller om en vecka.
och träningarna börjar rulla igång denhär veckan också, hur ska jag orka?

och en sak till: på fredag ska jag spela fotboll i älvåsa, på 24-timmars, läskigt, men det blir säkert roligt! dags för fika, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0