onöjd.

har aldrig vart så onöjd som jag är nu efter att jag klippt mig, kan inte förklara hur jag ser ut. men ja, jag vänjer mig väl, och när jag har uppsatt är det ju helt okej ivarjefall.

åkte ju iaf till stan igår och åt på kina med jakob, vi hade 15 månader igår också! sedan klippte jag ju mig.. och efter det trffade jag ida, sara och emelie. köpte ivarjefall ett par skor för att trösta mig lite, sen var jag deppig mest hela dagen, haha. det är sjukt egentligen, jag som inte brukar vara så utseendefixerad.

nu har jakob åkt på festival och kommer inte hem förns på söndag. tråkigt för mig, men imorn cyklar jag till toften med massa godingar. pusspuss.  och föresten får jag aldrig kommentarer längre.

Kommentarer
Postat av: ida

vilka ska med imorgon då? :)

2010-07-07 @ 13:35:53
URL: http://miiiiini.blogg.se/
Postat av: elin

jag tror nog du blev jättefin! :)

och grattis till 15 månader (:

2010-07-07 @ 13:57:05
URL: http://eelinakerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0