pumpkin soup.

jakob sa att jag säkert skulle sova bort dagen nu när jag kom hem, och jag funderade på det ettag, jag är helt matt i kroppen, det snurrar lite ibland och huvudet är tungt, men så äre när det är såhär varmt. och det kan jag stå ut med.

var väl meningen att jag skulle till ön ikväll med mina vänner, men ärligt talat är jag inte så sugen på det längre, känns inte som nån hit, plus att jag inte har så mycket ork heller, jag tar nog en kväll för mig själv, rakar benen, ångar ansiktet, kollar på tv äter morötter med dipp och sånt istället i min ensamhet eftersom min familj åkte till husvagnen. det behövs ibland också.

och dom senaste dagarna har jag vart hos jakob, i söndags kollade vi finalen, spanien vann, det var fel tycker jag. så åt vi pizza med hans mamma, och handlade lite inför dagarna eftersom hans familj har åkt till dalecarlia nu, och vi har vart själva både igår och idag. och nån mer dag kommer det också bli.

inatt ska jag hitta ett bra ställe att sova på, för mitt rum är inte så bra. för det kokar över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0