tyskland :(

har idag umgåtts med sara, ätit melon och sånt. suttit i våla och bara gjort ingenting tills lina kom och vi/hon åt pizza och gick hem till mig, anna kom och vi kollade tyskland-spanien, och jag blev väldigt ledsen ock besviken, hoppadedes (hur fan skriver man?) verkligen på tyskland. dom har spelat bäst hela vm och förtjänar att vinna!

och imorn cyklar vi till toften dårå, blir god matsäck, sol och bad hela dagen med ida, sara och lina.
 
och faktiskt börjar jag vänja mig lite vid mitt hår nu, fast jag likar en kille lite. vågade inte lägga upp en bild på facebook så nu har ni tur som läser min blogg att ni får se detta. dock är den inte så bra tagen för att se håret men mer behöver ni inte se, hihi.

Kommentarer
Postat av: Linda

Blev kanon ju! puss sötnos

2010-07-08 @ 12:52:08
Postat av: anna

så söt du är linnea :)

2010-07-09 @ 18:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0