2-2

fan, vad trött jag är! orkar knappt skriva ett blogginlägg. längtar verkligen till sängen. (många tänker säkert så som jag skulle tänkt om jag läste de; vafan skriver du då för din nörd.) men ja, det var ettag sedan nu, har gosat med min pojke, och igår tog jag faktiskt mitt första dopp för året, i laksjön, det var fan varmt!

och idag har jag bara slöat... där skrev jag fel, jag har slöat mycket, men jag har spelat match också, baskemig vad jobbigt det var ettag på slutet när jag fick hoppa ut på kanten. 2-2 blev det ivarjefall, och som man alltid tycker så var VI värda seger!

imorn ska jag nog åka till ön med jakob, och vara där någon/några dagar.
nu ska jag sova! godnatt.

Kommentarer
Postat av: ida

seriöst, den där mtachen tog mitt liv. jag är helt slut!

2010-06-30 @ 16:32:51
URL: http://miiiiini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0