alone.

ja hörrni, är hemma aldeles ensam, ikväll kommer sara och lina, och kanske några flera hit. myspys. och det blev ju ingen match som planerat eftersom folk inte kan/vill/orkar vara med och spela med b-laget. tråkigt tycker jag, fast ändå skönt att ha en ledig lördag, jag ska istället vara med imorn med a-laget.
blir väl bänken för min del, kanske spela en kvart i slutet, det får vi se.

aja, jag vaknade klockan ett idag, typ andra gången i mitt liv jag gjorde det. och senare ska jag laga tacos till mig själv. mysigt va?
kanske ska plocka undan lite på mitt rum också idag. det låter som en bra idé!
och om någon har ett bra boktips äre bara kasta in en kommentar, sugen på en riktigt bra bok.

Oskar Linnros – Från och med Du
pusss och kram.

Kommentarer
Postat av: emelielindbom

SOS från mänskligheten!

AS BRAAAEEE

2010-06-13 @ 11:10:21
URL: http://stvarnostt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0