. . . . .

STEG 1
Namn? Linnea
Smeknamn? hm, inget?
Födelsedatum? 15 december
Födelseort? uppsala
Ögonfärg? blåa
Hårfärg? blond
Längd? 164
Skostorlek? 37
Höger- eller vänsterhänt? högerhänt
Stjärntecken? skytt

STEG 2
Skor som du bar idag? converse och pappas träskor!
Målsättning? hm..
Svagheter? tar åt mig lätt.

STEG 3
Din första tanke när du vaknade idag? undrar om jakob är vaken
När somnar du? nu när det är lov, efter tolv.
När du inte kan sova? gosar jag med jakob.

STEG 4
Pepsi eller Coca Cola? oj, båda!
McDonalds eller Max? mcdonalds, ingen big deal.
Singel- eller dubbeldejt? singel kanske.
Adidas eller Nike? spelar inte sån stor roll.
Lipton Ice Tea eller nestea? beror på.
Choklad eller vanilj? vanilj på glass, choklad på choklad.

STEG 5
Svär du? jodå
Sjunger du? aldrig seriöst nästan.
Duschar du varje dag? händer att man hoppas.
Röker du? nej
Gillar du skolan? inte derekt.
Vill du gifta dig? kanske.
Tror du på dig själv? jadå, ibland.
Blir du åksjuk? nej
Tycker du att du är hälsosam? ibland ivarjefall.
Gillar du åska? ibland, men oftast inte.
Spelar du något instrument? kan jag inte riktigt säga. 

STEG 6
Har du under den senaste månaden..
Druckit alkohol? nepp.
Rökt? nepp
Gått på dejt? dejt, nej.
Shoppat? yes!
Ätit en hel ask müsli? nej.
Stått på scen? nej.
Skejtat? nope
Bakat? japp, nyss!
Nakenbadat? nej.
Färgat håret? nipp
Stulit något? nej

STEG 7
Har du någonsin..
Däckat eller varit jättefull? nej, inte derekt.
Blivit kallad hora? tror jag inte iaf. 
Blivit nerslagen? nej.

STEG 8
I framtiden..
Hur gammal vill du vara när du gifter dig? vet inte om jag vill gifta mig ens.
Namn på barn? oj, svårt..
Ditt drömbröllop? inte i kyrka iaf.
Vad vill du bli när du blir gammal? rik vore nice.


STEG 9
Hur ska din drömkille vara?
Ögonfärg? jakob  
Hårfärg? jakob
Långt eller kort hår? kort!
Vikt? -
Klädstil? de den gillar.
Plats för första träffen? -
Plats för första kyssen? i min säng :D

STEG 10

Antal CD-skivor du äger? inte så många.
Antal piercings? i öronen, två.
Antal tatueringar? 0
Hur många gånger har du varit med i tidningen? vet inte, mitt namn har stått med endel gånger, bild några färre.
Antal saker jag ångrar? är väl en del.
FAVORIT...
Färg? gul, röd, grön, osvosv.
Plats? olika. i solen oftast.
Spel? med andra ord, bondespelet, osv.
Drog? -
Film? oj, svårt. juno kanske.
Djur? hund
Serie?  OC
Skor? sköna skor.
Internetaktivitet? facebook och bloggar.


BRUKAR DU...
Titta på dig själv i spegeln? händer ibland.
Gnälla? ibland, ibland inte.
Skrika? händer.
Sova? ja.
Ha ångest? inte sååå ofta.
Skada dig själv med flit? nej
Ta mediciner du inte borde ta? nej.
Vilja dö? nej 
Drömma mardrömmar? ibland, men för mig är inte mardrömmar som mardrömmar brukar vara tror jag.
Försöka vara annorlunda? jag är som jag är. försöker inget.
Klä dig i svart? ja ibland.
Gå i skolan? ja
Röka? neeej
Ljuga? nja, det gör väl alla. men inte om stora saker iaf.
Hata folk? ibland.
Lita på folk? dom jag borde lita på.

NÄR...
Åt du senast? mat? igår vid halv fyra :o
Läste du en bok senast?  var ettag sedan, men lånat nya nu.
Var du på konsert senast? måste vart jakobs rock-konsert i vintras nångång.
Köpte du något senast? hm, torsdags?
Kysste du någon senast? igår.
Svor du senast? idag antar jag.
Sjöng du senast? vet int.
Klagade du senast? jadu, idag säkert.
Är det sommar? när det är värme, soligt, och man kan gå barfota med bara bikini! alltså inte som det är nu när man kollar ut.

VEM...
Saknar du? jakob :(
Vill du döda? ingen
Vill du slå? ingen
Rörde dig sist? andreas kanske.
Vill du kittla? jakob
Kramade du sist? hm, jakob tror jag.
Vill du träffa? många.
Skrek du på sist? karolina.
Vill du vara som? 
Fick du sms från senast? anna
Ringde dig senast? pappa

HAR DU...
För många vänner? kan man väl inte ha?
Skadat någon? har jag säkert.
Egen dator? nej
Gjort bort dig rejält? jadå
Kysst någon? japp
Sagt jag älskar dig till någon idag? ne, skrivit bara.
Blivit kär i någon på nätet? ne
Stulit någonting? beror på hur man räknar :p
Lämnat landet? aa. 
Rymt hemifrån? nepp
Tuttat eld på nått? ne
Gjort något olagligt? cyklat utan hjälm :o

HUR...
Går du? haha, vanligt?
Svarar du i telefonen? linnea.
Fördriver du tiden? datorn, läser, sover.
Mycket pengar har du? jadu, så de räcker iaf.
Tjänar du pengar? går i skolan.
Ofta diskar du? ställer in i diskmaskinen ibland.


Kommentarer
Postat av: anna

smeknamn: gud :)

2010-06-15 @ 15:42:47
Postat av: ida

smeknamn: fjupp juuu :(

2010-06-17 @ 13:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0