i brist på annat.


senaste:
1. mening du sa: det är bara massa klag hela tiden.
2. personen du pratade med: mamma
3. du fick sms av: jakob
4. du kramade?: hm, jakob tror jag
5. kläder: mjukisar och linne
6. bättre än igår: än så länge är dagen inte bättre än igår.
7. imorgon: ska jag spela match och vara med min man.
8. Planer: för idag: till anna!
10. favorit siffra: 15 tror jag.
11. färg: gul
12. årstid: sommar såklart

frågor och svar:

13. saknar du någon? japp!
14. humör för tillfället: kunde vart bättre.
15. det första du gjorde i morse: försökte somna om.
16. vad åt du sist?: macka med leverpastej och gurka
17. vad irriterar du dig på?: att mina händer blir klibbiga av lotions.
19. vem tänker du på just nu? jakob
20. tror du att personen tänker på dig : hm, kanske.
21. vart reste du sist?: finland
22. vad gjorde du igår kväll?: var hos my med laget.
23. liknar du din mamma eller pappa?: nja, ingen derekt.
24. ler du ofta? jadå, försöker iaf.
25. välj en (kärlek, skönhet, kreativitet): kärlek!
26. önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? jadå, men tänker mest att det ändå inte händer.
27. i vems säng sov du i natt?: min egen.
28. vilken färg har din tröja? blå

sorg:
29. har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut?: jadå
30. har du någonsin gråtit dig till sömns? : jo
31. gråter du när du skadar dig?:beror på smärtan.


lycka:
32. är du en glad person?: ja, det tycker jag att jag är för det mesta.
33. vad gör dig glad?: jakob, alla vänner, mina småsyskon, osv.
34. önskar du att du var lyckligare?: man vill väl alltid vara så lycklig de går, men tycker jag är glad för det jag har iaf. och det är huvudsaken.
36. kan musik göra dig glad? : nja, inte om man är ledsen påriktigt, bara om man är opepp.

kärlek:
37. har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig": yes!
38. har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det?: alltid!
39. har du en flick/pojkvän? : ja!
40. Är du nöjd med det: abolut
41. är du kär? klart jag är :)
hat:
41. vem hatar du verkligen?: hatar och hatar. skulle ändå inte säga det här.
42. har du någonsin gjort en hat-lista?:tror jag inte.
43. är du en mobbare?: nej
44. har du varit så arg på någon/något så du börjat gråta: ja!
45. har du blivit sviken någon gång?: jadå

Skolan:
46. gillar du skolan?: inte derekt.
48. värsta ämne?: natur eller engelska tror jag, men nu äre slut på det!
49. har du spytt i skolan nån gång?:nepp.
50. är skolmaten god? : nja, inte gör derekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0