midsommaren.

tokigt jävla trött är jag och sitter här och diggar the kooks. kom hem för ettag sedan, och jag kanske ska berätta om gårdagen/midsommar.
vi käkade lunch och fikade här och jag blev hur mätt som helst innan vi åkte till osmo och sigbritt. var en massa god mat och fika och kalaset höll på ett bra tag. men vi började gå hem runt halv två-två nån gång. somnade vid tre eller nåt. och imorse var värsta lyxfrukosten gjord av henrietta som hade gjort amrikanska pannkakor med bär och sirap, och äggröra med bacon till.

och vad händer ikväll, jag är ensam hemma och eventuellt ska jag vara med några folk, blir bra ivarjefall. nu är jag kissig. puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0