ooootroligt.

linnea eriksson, fick vg i slutbetyg i engelska, ganska nöjd . det är fan bäst.med tanke på att jag låg på g-gränsen hela högstadiet så. och jag har faktiskt kämpat för det, så jag tycker att jag är värd det.

aja, vi vann matchen igår, min kropp blev rätt matt i vissa tillfällen med det gick bra, 3-2 till oss mot dom andra osnälla människorna, dom vinner i störighet faktiskt. spelar man i damlag behöver man inte hålla på i onödan tycker jag.

träning snart, och efter den kommer jakob, myspys. sen stannar jag nog hemma imorn då det är katte-skrapan kampen. låter bra va? pusss


Kommentarer
Postat av: anna

klart du ska på katte-skrapan-kampen unge!!!

2010-06-01 @ 18:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0